diumenge, 20 de maig del 2012

En la gran tricotada


El dijous dia 17 de maig em vaig escapar una estona a La Gran Tricotada de Barcelona. Quan vaig arribar al Parc de la Ciutadella a quarts de vuit del vespre la cosa feia una pinta increïble, amb un munt de gent teixint a les cadires i a la gespa. Jo vaig fer entrega dels meus pompons i les noies de Katia em van regalar una bosseta moníssima amb unes revistes de patrons. A la Ciutadella vaig estar una estona amb la Sònia (les dues representavem Iluro Craft, entreu al blog i trobareu alguna foto més!!!) i la Paula, i vam quedar que tornariem a organitzar un intercanvi amb Sabadell. I també vam saludar a les noies d'El Club de la llana de Badalona.


El jueves 17 de mayo me escapé un rato a La Gran tricotada de Barcelona. Cuando llegué al Parque de la Ciutadella sobre las siete y media la cosa tenía una pinta increïble, con gente tejiendo en las sillas y el césped. Entregué mis pompones y las chicas de Katia me regalaron una bolsita con revistas de patrones. En la Ciutadella estuve con Sònia (las dos representabamos Iluro Craft, entrar en el blog para ver más fotos!!!) y Paula, y quedamos en volver a quedar otro día en Sabadell. También saludé las chicas de El Club de la llana de Badalona.







Invocant la primavera / Invocando la primavera

Encara fa fred, però els dies es comencen a allargar i ja comencem a tenir ganes de sentir la primavera. Jo m'he adelantat i ja m'he...