Flower Friday en Portal de Labores!!!!!

Bé, bé, estic que no quepo en mi mateixa de la il·lusió que m'ha fet l'entrada publicada a Portal de labores sobre el nostre Flower Friday. I la veritat és que m'alegro molt de la resposta que ha tingut aquest projecte. Si recordeu, quan vam començar a principis d'any l'objectiu era teixir flors fins que arribés la primavera, però ja estem en ple estiu i seguim florint sense parar!

M'alegra veure que les meves fidels de cada setmana no es perden ni una flor, i que a poc a poc, es van unint noves teixidores a la causa floral. Per això, per les que heu descobert aquest CAL recentment, us vaig a recordar les "normes" de funcionament. Són molt senzilletes:

-Cada divendres penjo el patró d'una flor i us deixo una setmana per teixir.
-Abans del següent divendres, si és possible, m'heu d'enviar una foto de la flor acabada, i la publicaré a l'apartat de "les vostres flors" perquè es vegin els diferents resultats.
-Si pel que sigui heu teixit una flor antiga, no passa res, me la envieu i també la publico.
-Podeu enviar l'enllaç directament del vostre blog per veure la flor acabada, o me l'envieu per mail a aritogores@gmail.com, o m'etiqueteu a Facebook.

Per descomptat, si alguna vol proposar un patró concret, estaré encantada amb la idea!


//

Bueno, bueno, estoy que no quepo en mi misma de la ilusión que me ha hecho la entrada publicada en Portal de labores sobre nuestro Flower Friday. Y la verdad es que me alegro mucho de la respuesta que ha tenido este proyecto. Si recordais, cuando empezamos a principios de año el objectivo era tejer flores hasta que llegara la primavera, pero ya estamos en pleno verano y seguimos floreciendo sin parar! 

Me alegra ver que mis fieles de cada semana no se pierden ni una flor, y que poco a poco se van uniendo nuevas tejedoras a la causa floral. Por eso, para las que habeis descubierto este CAL recientemente, os voy a recordar las "normas" de funcionamiento. Son muy sencillitas:

-Cada viernes cuelgo el patrón de una flor y os dejo una semana para tejerla. 
-Antes del siguiente viernes, si es posible, me teneis que mandar una foto de la flor acabada, y la publico en el apartado de "vuestras flores" para que se vean los diferentes resultados. 
-Si por lo que sea habeis tejido una flor antigua, no pasa nada, me la mandais y también la publico. 
-Podeis enviarme el enlace director a vuestro blog para ver la flor acabada, o me la mandais por mail a aritogores@gmail.com, o me etiquetais en facebook.


Por supuesto, si alguna quiere proponer un patrón concreto, estaré encantada con la idea!

Comentaris

Susana ha dit…
Hola Ari. Enhorabuena¡¡¡¡¡¡ que ilusión me hace que tu blog y el Flower Friday Cal salgan en Portal de Labores.
besos
The Magic's World ha dit…
M'obligo a reenganxar-me en seriu!!!!! Es que vaig tan liada que sempre entre unes coses i unes altres no hem dona tempssssss!!! aiiiiiiiix pero ara m'ho pendré molt seriosament :)
un miauuuuupetonet guapa i et convido a passar pel meu blog que estic de sorteig ;)