dimarts, 26 de juny del 2012

Flower Friday en Portal de Labores!!!!!

Bé, bé, estic que no quepo en mi mateixa de la il·lusió que m'ha fet l'entrada publicada a Portal de labores sobre el nostre Flower Friday. I la veritat és que m'alegro molt de la resposta que ha tingut aquest projecte. Si recordeu, quan vam començar a principis d'any l'objectiu era teixir flors fins que arribés la primavera, però ja estem en ple estiu i seguim florint sense parar!

M'alegra veure que les meves fidels de cada setmana no es perden ni una flor, i que a poc a poc, es van unint noves teixidores a la causa floral. Per això, per les que heu descobert aquest CAL recentment, us vaig a recordar les "normes" de funcionament. Són molt senzilletes:

-Cada divendres penjo el patró d'una flor i us deixo una setmana per teixir.
-Abans del següent divendres, si és possible, m'heu d'enviar una foto de la flor acabada, i la publicaré a l'apartat de "les vostres flors" perquè es vegin els diferents resultats.
-Si pel que sigui heu teixit una flor antiga, no passa res, me la envieu i també la publico.
-Podeu enviar l'enllaç directament del vostre blog per veure la flor acabada, o me l'envieu per mail a aritogores@gmail.com, o m'etiqueteu a Facebook.

Per descomptat, si alguna vol proposar un patró concret, estaré encantada amb la idea!


//

Bueno, bueno, estoy que no quepo en mi misma de la ilusión que me ha hecho la entrada publicada en Portal de labores sobre nuestro Flower Friday. Y la verdad es que me alegro mucho de la respuesta que ha tenido este proyecto. Si recordais, cuando empezamos a principios de año el objectivo era tejer flores hasta que llegara la primavera, pero ya estamos en pleno verano y seguimos floreciendo sin parar! 

Me alegra ver que mis fieles de cada semana no se pierden ni una flor, y que poco a poco se van uniendo nuevas tejedoras a la causa floral. Por eso, para las que habeis descubierto este CAL recientemente, os voy a recordar las "normas" de funcionamiento. Son muy sencillitas:

-Cada viernes cuelgo el patrón de una flor y os dejo una semana para tejerla. 
-Antes del siguiente viernes, si es posible, me teneis que mandar una foto de la flor acabada, y la publico en el apartado de "vuestras flores" para que se vean los diferentes resultados. 
-Si por lo que sea habeis tejido una flor antigua, no pasa nada, me la mandais y también la publico. 
-Podeis enviarme el enlace director a vuestro blog para ver la flor acabada, o me la mandais por mail a aritogores@gmail.com, o me etiquetais en facebook.


Por supuesto, si alguna quiere proponer un patrón concreto, estaré encantada con la idea!

3 comentaris:

Chimos ha dit...

Enhorabuena!

Susana ha dit...

Hola Ari. Enhorabuena¡¡¡¡¡¡ que ilusión me hace que tu blog y el Flower Friday Cal salgan en Portal de Labores.
besos

The Magic's World ha dit...

M'obligo a reenganxar-me en seriu!!!!! Es que vaig tan liada que sempre entre unes coses i unes altres no hem dona tempssssss!!! aiiiiiiiix pero ara m'ho pendré molt seriosament :)
un miauuuuupetonet guapa i et convido a passar pel meu blog que estic de sorteig ;)

Invocant la primavera / Invocando la primavera

Encara fa fred, però els dies es comencen a allargar i ja comencem a tenir ganes de sentir la primavera. Jo m'he adelantat i ja m'he...