dilluns, 24 de setembre del 2012

La bufanda de la iaia


Diumenge passat em vaig sumar al moviment del bufanding, un moviment solidari que convidava a teixir bufandes per ajudar a conscienciar i recaptar fons per un projecte d'atenció i respecte vers la gent gran. Havies d'anar a la plaça Catalunya i allà hi havia llana i tot el necessari per fer les bufandes en bona companyia. Ja veieu que la cosa estava bastant animada! I a mi, a sobre, em va anar bé per practicar amb les agulles de tricotar, que encara soc novatilla!

Sembla que els organitzadors faran noves trobades del moviment bufanding així que si us ho vau perdre, no patiu que tindreu noves ocasions de participar!







2 comentaris:

Ferran Moreno ha dit...

Jo també hi vaig ser! Tot i que només un momentet, per deixar la bufanda que havia fet i fer quatre fotos. Si arribo a saber que hi eres, m'hauria posat a cridar "Ari! Ari Togores!" ;-)

Bugaderes39 ha dit...

Gràcies per la informació. Finalment no hi vaig poder anar però ara ja sé que puc acabar la bufanda.

Invocant la primavera / Invocando la primavera

Encara fa fred, però els dies es comencen a allargar i ja comencem a tenir ganes de sentir la primavera. Jo m'he adelantat i ja m'he...