dimarts, 20 de novembre de 2012

De gorra


Aquesta és la gorra que he fet per col·laborar al projecte de Lanitas de Luz. Ens el va proposar la Sònia a les trobades d'Iluro Craft i ens va semblar una proposta solidària que valia la pena.
//
Esta es la gorra que he tejido para colaborar con el proyecto de Lanitas de Luz. Nos lo propuso Sonia en las quedadas de Iluro Craft  y nos pareció una propuesta solidaria que valía la pena.


Les gorres són divertides de fer, és fan de pressa i donen molt de joc, pots combinar colors, fer punts diferents, posar-li orelleres, etc...
//
Los gorros son divertidos, se tejen de prisa y dan mucho juego, puedes combinar colores, hacer puntos diferents, ponerle orejeras, etc...

... i jo vaig aprofitar per donar sortida a una de les flors del #flowerfriday!
//
...y yo aproveché para dar salida a una de las flores del #flowerfriday

3 comentaris:

sonieta ha dit...

moooltes gràcies!!!

Mi Barquito Velero // Artesania Guadalajara ha dit...

Que te voy a decir me encantan los gorros.
Saludos!

Leucemia Linfoblástica aguda Philadelphia positivo ha dit...

moooooooltes gràcies!!!! és molt maca!!! estic emocionada.

MiniCactus

Em van regalar una planteta però com que la jardinaria no és el meu fort, se'm va morir, així que he decidit reciclar el test i apr...