dilluns, 18 de febrer del 2013

Minidoily


Aquest diumenge teniem una nova trobada d'Iluro Craft i la vam dedicar als tapetes! Els dies previs vaig estar treient-li la pols als fils de perlé i als ganxets més petits que tinc per casa, i així va sortir aquest doily en miniatura que veieu a la foto. Perquè us feu una idea de les dimensions del tapete en qüestió, us diré que el cigne de la foto és una maquineta de fer punta :)

Si voleu aquest patró o d'altres tapetes, entreu al blog d'Iluro Craft.


Este domingo teníamos un nuevo encuentro de Iluro Craft dedicado a los tapetes! Los días previos estuve sacando el polvo a los hilos de perlé y los ganchillos más pequeños que tengo por casa, y así salió este doily en miniatura que veis en la foto. Para que os hagáis una idea de las dimensiones del tapete en cuestión, os diré que el cisne de la foto es un sacapuntas :)


Para este patrón o de otros tapetes, entrar en el blog de Iluro Craft.

Invocant la primavera / Invocando la primavera

Encara fa fred, però els dies es comencen a allargar i ja comencem a tenir ganes de sentir la primavera. Jo m'he adelantat i ja m'he...