dimecres, 20 de febrer del 2013

Monedero de crochet



Aquest monedero vintage de ganxet l'hem fet a mitges entre la Lulu Ferris i una servidora. Jo vaig fer l'exterior de llana amb punt de palomita i Lulu s'ha encarregat del forro, amb una de les teles estampades que té a la seva botiga. El cierre el tenia a casa esperant que arribés el moment de fer realitat un projecte tan bonic com aquest. Us agrada?

Doncs espereu, perquè encara hi ha més! Perquè ens ha agradat tant col·laborar amb aquest monedero que hem decidit muntar un taller perquè tothom que vulgui es pugui fer el seu! Així que entreu a la web de Lulu Ferris i hi trobareu tota la informació que necessiteu. I no tardeu en apuntar-vos!

Invocant la primavera / Invocando la primavera

Encara fa fred, però els dies es comencen a allargar i ja comencem a tenir ganes de sentir la primavera. Jo m'he adelantat i ja m'he...