dimarts, 26 de març de 2013

Ari en el Directorio Crafty de Superyuppies


Em fa molta il·lusió que l'Èlia de SuperYuppies hagi escollit la meva marca i botiga de complements de ganxet per incloure-la al Directorio Crafty, que forma part del seu MiniClub per a emprenedores.

El Mini Club és un espai ple de recursos i consells per a les emprenedores del mundillo de l'artesania. Si esteu intentant viure d'això, de les vostres creacions, materials o tallers, us recomano que us apunteu al mailing del Club i rebreu informació molt pràctica i interessant.

I, evidentment, us convido a visitar la meva botiga online, on podreu veure una mostra de les coses que faig i venc. Si no trobeu el que busqueu, també em podeu enviar un mail a aritogores@gmail.com per fer la vostra petició o comanda.

Si vols veure la meva fitxa al directorio Crafty, clica aquí
//

Me hace mucha ilusión que el Elia de SuperYuppies haya escogido mi marca y tienda de complementos de ganchillo para incluirla en el Directorio Crafty, que forma parte de su miniclub para emprendedoras.

El Mini Club es un espacio lleno de recursos y consejos para las emprendedoras del mundillo de la artesanía. Si estáis intentando vivir de esto, de vuestras creaciones, materiales o talleres, os recomiendo que os apuntéis en el mailing del Club y recibireis información muy práctica e interesante.

Y, evidentemente, os invito a visitar mi tienda online, donde hay una muestra de las cosas que hago y vendo. Si no encuentras lo que buscas, también me puedes enviar un mail a aritogores@gmail.com para hacer un encargo o pedido.


Para ver mi ficha en el directorio Crafty, clica aquí.

2 comentaris:

Las manualidades de Esther ha dit...

No me extraña que te haya escogido! Haces unas cosas monísimas!

Bsos!

Ari Togores ha dit...

Gracias Esther! Saludos

Postal estiuenca / Postal de verano

M'he tornat addicta a comprar coses a la cadena Tiger, que és com un Ikea versió danesa plena de cosetes mones tirades de preu. Sem...