dimarts, 26 de març de 2013

Ari en el Directorio Crafty de Superyuppies


Em fa molta il·lusió que l'Èlia de SuperYuppies hagi escollit la meva marca i botiga de complements de ganxet per incloure-la al Directorio Crafty, que forma part del seu MiniClub per a emprenedores.

El Mini Club és un espai ple de recursos i consells per a les emprenedores del mundillo de l'artesania. Si esteu intentant viure d'això, de les vostres creacions, materials o tallers, us recomano que us apunteu al mailing del Club i rebreu informació molt pràctica i interessant.

I, evidentment, us convido a visitar la meva botiga online, on podreu veure una mostra de les coses que faig i venc. Si no trobeu el que busqueu, també em podeu enviar un mail a aritogores@gmail.com per fer la vostra petició o comanda.

Si vols veure la meva fitxa al directorio Crafty, clica aquí
//

Me hace mucha ilusión que el Elia de SuperYuppies haya escogido mi marca y tienda de complementos de ganchillo para incluirla en el Directorio Crafty, que forma parte de su miniclub para emprendedoras.

El Mini Club es un espacio lleno de recursos y consejos para las emprendedoras del mundillo de la artesanía. Si estáis intentando vivir de esto, de vuestras creaciones, materiales o talleres, os recomiendo que os apuntéis en el mailing del Club y recibireis información muy práctica e interesante.

Y, evidentemente, os invito a visitar mi tienda online, donde hay una muestra de las cosas que hago y vendo. Si no encuentras lo que buscas, también me puedes enviar un mail a aritogores@gmail.com para hacer un encargo o pedido.


Para ver mi ficha en el directorio Crafty, clica aquí.

2 comentaris:

Las manualidades de Esther ha dit...

No me extraña que te haya escogido! Haces unas cosas monísimas!

Bsos!

Ari Togores ha dit...

Gracias Esther! Saludos

MiniCactus

Em van regalar una planteta però com que la jardinaria no és el meu fort, se'm va morir, així que he decidit reciclar el test i apr...