dimecres, 20 de març del 2013

Festival de cistelles


Avui us ensenyo una cistella de trapillo que he fet recentment, aprofitant restes de troques de trapillo trap-art. La vaig fer amb el fons molt ample i de poca alçada, perquè hi volia posar llanes i volia que lluïssin amb els seus colors i textures.

I aprofito l'entrada d'avui per fer una mica d'autopromoció dels meus tallers de ganxet i trapillo. Ja sabeu que em podeu trobar habitualment a Mataró i Alella, i ocasionalment també a Barcelona, Granollers i ara també a Centelles. Aquí sota us he deixat un recull fotogràfic d'algunes de les cistelles de trapillo que han fet les meves alumnes a diferents tallers que he fet darrerament.

Si voleu més informació dels tallers que faig, podeu consultar la web de Printània tallers.

//

Hoy os enseño una cesta de trapillo que he hecho recientemente, aprovechando restos de madejas de trapillo Trap-art. La hice con el fondo muy ancho y de poca altura, porque quería poner lanas y quería que lucieran con sus colores y texturas.

Y aprovecho la entrada de hoy para hacer un poco de autopromoción de mis talleres de ganchillo y trapillo. Ya sabéis que podéis encontrarme habitualmente en Mataró y Alella, y ocasionalmente también en Barcelona, Granollers y ahora también en Centelles. Aquí debajo os he dejado una recopilación fotográfica de algunas de las cestas de trapillo que han hecho mis alumnas en diferentes talleres que he hecho últimamente.

Si quereís más información de los talleres que hago, podeis consultar la web de Printania talleres.




Invocant la primavera / Invocando la primavera

Encara fa fred, però els dies es comencen a allargar i ja comencem a tenir ganes de sentir la primavera. Jo m'he adelantat i ja m'he...