divendres, 15 de març del 2013

Friday pattern: crazy Buhito


Seguim amb el mes dedicat als amigurumis fàcils i divertits pels peques -i no tant peques- de la casa. Aquesta setmana us porto un mussolet super graciós, que segur que us encantarà. No és estrictament un amigurumi, perquè no es fa segons la tècnica que ja coneixeu, pero com que també és un ninotet tridimensional i és divertit i esbojarrat, l'he inclòs dins la selecció d'aquest mes de març. És un dels projectes que he rescatat de Pinterest i surt del blog Bunny Mummy.

El mussolet es fa a partir de dos grannys rodonets teixits amb punt alt; a la última volta se li fa la forma del cap del mussol i només cal unir les dues parts, afegir els ullets i els detalls i ja està. Aquesta vegada no us he traduit el patró perquè, si cliqueu al blog original, encara que estigui en anglès, veureu que hi ha un tutorial amb tantes fotografies que no crec que faci falta afegir res més. De tota manera, si necessiteu ajuda en algun punt, deixeu un comentari i intentaré resoldre els dubtes.

//

Seguimos con el mes dedicado a los amigurumis fáciles y divertidos para los peques-y no tan peques-de la casa. Esta semana os traigo un buhito  super gracioso, que seguro que os encantará. No es estrictamente un amigurumi, porque no se hace según la técnica que ya conocéis, pero como también es un muñequito tridimensional y tiene esta pinta divertida y loca, lo he incluido dentro de la selección de este mes de marzo. Es uno de los proyectos que he rescatado de Pinterest y sale del blog Bunny Mummy.

El buhito se hace a partir de dos grannys redondos tejidos en punto alto. En la última vuelta se le da la forma a la cabexa y luego solo hay que unir las dos partes y añadir los ojos y detalles.
Esta vez no os he traducido el patrón porque, si vais al blog original, aunque esté en inglés, veréis que hay un tutorial con tantas fotografías que no creo que haga falta añadir nada más. De todos modos, si necesitais ayuda en algún punto, dejad un comentario y trataré resolver las dudas.


Para consultar el patrón, clicar aquí

Patrones de la semana passada

El de Sonia
El de Mònica d'Artmorixe

El de Susanna

4 comentaris:

Unknown ha dit...

Que buhito tan gracioso...me encantan cuando están hechos en plan "Granny" ^^
Estoy de sorteo!!¿te apetece participar?
tralarinas.blogspot.com

Besitos

Susana ha dit...

Hola, que guay un búho con lo que me gustan a mi¡¡¡¡ soy seguidora del blog de Bunny Mummy desde hace tiempo y tenía ganas de hacer este búho, ahora lo haré. He hecho otro búho para un bolsito que pronto lo pondré en mi blog.
besos

ABOBORINHA MADURA (Helena) ha dit...

Ficou tão lindo o mocho.
A abelhinha também é muito querida e dá para brincar com os pequeninos.

Beijinhos
Helena

Tammy Go ha dit...

Gracias ari por compartirnos el dato del buhito,te ha quedado adorable!!
(\ /)
( * *)
c(')(') Que tengas un bendecido y maravilloso dia
Dios te bendiga.
Abrasitos miles!
*´¨)
¸.•´¸.•*´¨) ¸.•*¨)
(¸.•´ (¸.•` ¤ Tammy Go.

Invocant la primavera / Invocando la primavera

Encara fa fred, però els dies es comencen a allargar i ja comencem a tenir ganes de sentir la primavera. Jo m'he adelantat i ja m'he...