dilluns, 15 de juliol del 2013

Crochet Tetris


No he sigut mai de videojocs però he de reconèixer que he passat èpoques de molta addicció al Tetris. Per això, he tingut que compartir aquesta foto que vaig trobar al Pinterest. Una manta de grannys que imita les peces del popular videojoc. No us sembla genial? A mi, molt!

Em sap greu no poder acreditar l'origen de la foto, via Pinterest m'envia a una pàgina d'Esty que no funciona, així que no puc saber qui ha fet la manta, però des d'aquí, la felicito per la idea. Jo ja la tinc al top ránquing dels meus friqui-projectes de ganxet!

//

No he sido nunca de videojuegos pero tengo que reconocer que he pasado épocas de gran adicción al Tetris. Por eso no puedo evitar compartir esta foto que encontré en Pinterest. Una manta de grannys que imita las piezas del popular videojuego. No os parece genial? A mi, mucho!

Me sabe mal no poder acreditar el origen de la foto, porque via Pinterest me envia a una pagina de Etsy que no funciona, así que no puedo saber quien ha hecho la manta, pero des de aquí le felicito por la idea. Yo ya la tengo en el top ránquing de mis friqui-proyectos de ganchillo!

3 comentaris:

sonietaSun ha dit...

Que xulo!!! jajaja

Artmorixe ha dit...

Quina xulada de manta....m'encanta, és molt original!!

Paula ha dit...

Fem un CAL o què? Em sembla una idea BRUTAL! I crec que totes necessitem un punt friki a la vida, no?

Invocant la primavera / Invocando la primavera

Encara fa fred, però els dies es comencen a allargar i ja comencem a tenir ganes de sentir la primavera. Jo m'he adelantat i ja m'he...