divendres, 11 d’octubre del 2013

Friday Pattern: Muestras de ganchillo

https://blogger.googleusercontent.com/img/b/R29vZ2xl/AVvXsEiiz43x1Z6NwWikfkyT-DBB5IJv96gXO-gVD9msCk6C8Jpkvi7ZokrZVJ9gKA7ar6HrnFrw8EzRkJiIBfNuJd2NSGBICW-XHbNrhSirQ0_yFvHOt8RXxfUTe32VYhwEvauSdX1x1k0bND7b/s400/P1030280.JPG

Aquest divendres gairebé també se'm passa per alt el Friday Pattern. Una punta de feina que s'acostuma a concentrar a l'inici de la tardor casi em fa renunciar a la nostra cita setmanal. Però no! He trobat la solució ideal! Com que no tinc temps per acabar projectes, he decidit que aquest mes el que farem, és iniciar-los. O millor dit, tastar-los! Així que la proposta d'aquest octubre és molt i molt senzilla: mostres de ganxet. Punts diferents, cenefes i altres patrons interessants per fer-nos un petit mostruari que ens serveixi d'inspiració per a fer acabats o projectes més importants de futur.

Comencem amb aquesta primera mostra que he trobat al blog de Cocoon-mer. Un patró de petxines que podeu aplicar en bufandes o en una bosseta, com veureu al blog.

//

Este viernes casi se me pasa por alto el Friday Pattern. Una punta de trabajo que se suele concentrar al inicio del otoño casi me hace renunciar a nuestra cita semanal. Pero no! He encontrado la solución ideal! Como no tengo tiempo para terminar proyectos, he decidido que este mes lo que haremos, es iniciarlos. O mejor dicho, probarlos! Así que la propuesta de este octubre es muy, muy sencilla: Muestras de ganchillo. Puntos distintos, cenefas y otros patrones interesantes para hacernos un pequeño muestrario que nos sirva de inspiración para hacer acabados o proyectos más importantes de futuro.

Empezamos con esta primera muestra que he encontrado en el blog de Cocoon-mer. Un patrón de conchas que se pueden aplicar en bufandas o en una bolsita, como veréis en el blog.


https://blogger.googleusercontent.com/img/b/R29vZ2xl/AVvXsEg5I7TbcTmCVPsCni7sWvvyvqAmR68rOHD-_1zNcw9yrJ28Q-Mxb34W5-veSJ0nQuIBVenv_BwGQ9H9uHK4vQRJ8l-zKlufEjiYTgi4iYCHsZytLvto5ROhitGBnG7rpiXnzRJmF6fsUGuX/s400/P1030271.JPG

1 comentari:

Tammy Go ha dit...

Hola Ari bella,que maravillosa idea,en lo que puedes ponerte al dia con tus labores,yo quisiera poder acompañarte,si fuera posible,o hay que inscribirse en algun otro lado? te agradeceria si pudieras orientarme.
(\ /)
( * *)
c(')(') Que tengas una maravillosa semana
Dios siga bendiciendo tu vida y la de los tuyos
Abrasitos miles!
*´¨)
¸.•´¸.•*´¨) ¸.•*¨)Tammy Go.

Invocant la primavera / Invocando la primavera

Encara fa fred, però els dies es comencen a allargar i ja comencem a tenir ganes de sentir la primavera. Jo m'he adelantat i ja m'he...