dimarts, 23 de setembre de 2014

Bona tardor / Feliz otoño


Avui m'he despertat tardorenca. La pluja d'aquests dies ha refrescat l'ambient i ens mentalitza per la tardor que comença avui, segons ens recorda el doodle de google :-)

Amb ganes de fresqueta després d'un setembre ben calurós, m'he posat a buscar idees de mantetes tardorenques. Encara no sé per quina optaré, m'agraden totes megamolt. I a vosaltres?

//

Hoy me he despertado otoñal. La lluvia de estos días ha refrescado el ambiente y nos prepara para el otoño que, según nos recuerda el doodle de google, empieza hoy :-)

Tengo ganas de frío después del calor de este septiembre. Por eso me he puesto hoy a buscar ideas para mantitas de crochet otoñales. No sé por cual decidirme, me gustan todas megamucho. ¿Y a vosotras?




1 comentari:

The Magic's World ha dit...

Amb aquestes coses tan xules fins i tot m'entren ganes de tardor! I mira que no vull que arribi, que jo vull estiuet!!!!
Un petonet bonica!!!

MiniCactus

Em van regalar una planteta però com que la jardinaria no és el meu fort, se'm va morir, així que he decidit reciclar el test i apr...