dijous, 3 de novembre del 2016

Hello!


Hello! El mini conillet amigurumi us saluda!

Aquest és el típic projecte que tenia des de fa segles guardat a la carpeta de coses pendents del Pinterest, i per fi m'he animat a fer-lo. El patró és del blog d'Airali però si teniu nocions de fer amigurumis, casi que el podeu fer a simple vista.

L'Airali proposta tres models diferents, aquest del conillet, l'osset i un gatet. Qui sap si en breu apareixeran els altres dos...

De moment, el conillet ja decora el pot de llàpissos del meu estudi.




Hello! ¡El mini conejito amigurumi os saluda!

Este es el típico proyecto que tenia guardado desde hace siglos en la carpeta de cosas pendientes de Pinterest, y por fin me he animado. El patró es del blog de Airali, pero con nociones básicas de amigurumis, casi que se puede hacer a simple vista.

Airali propone tres modelos diferents, este conejito, el osito y el gatito. Quien sabe si en breve apareceran los otros dos...

De momento, el conejito ya decora el bote de lápices de mi estudio.

1 comentari:

sonietaSun ha dit...

jeloooooou

quan de temps!!!

m'acabes de crear un culoveo ho saps oi??

Invocant la primavera / Invocando la primavera

Encara fa fred, però els dies es comencen a allargar i ja comencem a tenir ganes de sentir la primavera. Jo m'he adelantat i ja m'he...