dissabte, 21 de gener de 2017

Ovelleta posavasos


Ahir em va agafar un rampell després de veure aquest patró i vaig dedicar la tarda de pluja a teixir l'ovella posavasos.

//

Ayer me dió un arrebato después de ver este patrón y decidí dedicar la tarde de lluvia a tejer la ovejita posavasos




És divertit de teixir perquè combina la tècnica de l'amigurumi convencional amb el punt puf, que li dóna un acabat super autèntic.

//

Es divertida por que combina la técnica del amigurumi convencional con el punto puf, que le da ese toque final super auténtico




El vaig fer en un parell d'oretes i a la nit el vaig estrenar amb la tassa de caldo calent que em vaig fer per sopar :-)

//

Lo hice en un pare de horas y por la noche lo estrené con la taza de caldo caliente que me preparé para cenar :-)



3 comentaris:

Artmorixe ha dit...

Es xulíssima! Jo també l'estic fent, quan la vaig veure al bloc de "Gallimelmas" vas ser amor a primera vista.
Petons.

HerminiaRegolf ha dit...

Hola guapa, t'ha quedat molt mona, jo també la tinc pendent de fer:)
Besets i passa una bona setmana.

Descabdello ha dit...

Genial! Jo la vaig apuntar ràpidament a la llista de pendents però ja es veu que tu no has pogut esperar. T'ha quedat molt xula!

MiniCactus

Em van regalar una planteta però com que la jardinaria no és el meu fort, se'm va morir, així que he decidit reciclar el test i apr...