diumenge, 23 d’abril del 2017

Feliç Sant Jordi!


M'he reenganxat al Punt de Creu, una afició que sempre m'ha acompanyat però de manera intermitent. Ara m'ha tornat a agafar la vena i li he tret la pols als fils i tambors que tenia per casa. 

La primera creació ha estat aquesta rosa de punt de creu que em serveix com a felicitació de Sant Jordi.

Bona Diada!


Me he reenganchado al Punto de Cruz, una afición que siempre me ha acompañado pero de manera intermitente. Ahora me ha vuelto a coger la vena y le he quitado el polvo a los hilos y tambores que tenía por casa.

La primera creación ha sido esta rosa de punto de cruz que me sirve como felicitación de Sant Jordi.

¡Feliz día!

Invocant la primavera / Invocando la primavera

Encara fa fred, però els dies es comencen a allargar i ja comencem a tenir ganes de sentir la primavera. Jo m'he adelantat i ja m'he...