dilluns, 29 de maig de 2017

Ari Little Foxes #5



Ja sé que s'acaba el mes de maig i esteu pensant que m'he oblidat de la sèrie dels little foxes, però no! Aquí teniu el que toca aquest mes. 

Com que darrerament m'he animat a fer punt de creu, el zorrito d'aquest mes està brodat i no pas fet a ganxet. 

Vaig trobar un kit per fer xapes de punt de creu a la botiga Tiger i vaig aprofitar-ho per brodar aquesta guineuta. 

Què us sembla?


Ya sé que se acaba el mes de mayo y estais pensando que me he olvidado de la serie de los little foxes, pero no! Aquí está el zorrito que toca este mes. 

Como últimamente me he animado a hacer punto de cruz, esta vez lo he bordado y no hecho a ganchillo.

Encontré un kit para hacer chapas de punto de cruz en la tienda Tiger y lo aproveché para bordar este zorro.

¿Qué os parece?




1 comentari:

Descabdello ha dit...

És xulíssima la xapa! M'encanta la idea!

MiniCactus

Em van regalar una planteta però com que la jardinaria no és el meu fort, se'm va morir, així que he decidit reciclar el test i apr...