dilluns, 1 de maig del 2017

Handmade Festival


Aquest cap de setmana he anat al HandMade Festival que s'ha celebrat a la Fira de Barcelona. És una fira d'artesania i manualitats on té molta presència l'scrapbook i també el patchwork. De parades de llana i ganxet n'hi ha molt poquetes, però tenien una oferta de llanes interessant. 

Jo aquest any hi anava amb certa curiositat per conèixer de més a prop la tendència del lettering i ja veieu que al final em vaig acabar comprant el llibre de Letras Bonitas per començar a practicar la meva caligrafia. Ja us aniré ensenyant els progressos ;-)

I de pas em vaig comprar un llibre de punt de creu que ja fa temps que veig en diferents fires, i al final ha caigut.



 Este fin de semana he ido al Handmade Festival que se celebró en la Feria de Barcelona. Es una feria de artesanía y manualidades donde tiene mucha presencia el scrapbook y también el patchwork. De paradas de lana y ganchillo hay muy pocas, pero tenían una oferta interesante.

Yo este año iba con cierta curiosidad por conocer más de cerca la tendencia del lettering y ya veis que al final me acabé comprando el libro de Letras Bonitas para empezar a practicar mi caligrafía.

 Ya os iré enseñando los progresos;-)

Y de paso, me compré un libro de punto de cruz que hace tiempo veo en diferentes ferias. Por fin ha caído


També em va cridar l'atenció l'apartat dedicat a les bodes i especialment aquesta parella que, a banda de vendre bolsos i complements vintage, també oferien servei de ball de swing per a dinamitzar bodes.
//
También me llamó la atención el apartado dedicado a las bodas y especialmente esta pareja que, aparte de vender bolsos y complementos vintage, también ofrecían servicio de baile de swing para dinamizar bodas.






1 comentari:

HerminiaRegolf ha dit...

Ja veig que t'ho vas passar d'allò més bé, a veure com apliques aquestes noves adquisicions :)
Besets guapa i feliç dia de la mare.

Invocant la primavera / Invocando la primavera

Encara fa fred, però els dies es comencen a allargar i ja comencem a tenir ganes de sentir la primavera. Jo m'he adelantat i ja m'he...