dimecres, 9 d’agost de 2017

Projecte d'estiu / Summer project: tadah!


He estat uns dies de vacances i no he actualitzat el blog, però no us penseu que he deixat el meu projecte d'estiu de banda. Ja l'he acabat i avui us ensenyo el resultat. Tadah!!!

Ja veieu que els grannys rodons eren per costumitzar el cabàs que faig servir per anar a la platja. Què us sembla el resultat?

M'ha portat molta feina perquè el cistell és gros i he hagut de fer més grannys del compte, però finalment ho he acabat. 

La idea i el patró és d'Anabelia Craft


He estado unos días de vacaciones y no he actualizado el blog, pero no penséis que he dejado mi proyecto de verano de lado. Ya lo he terminado y hoy os enseño el resultado. Tadah !!!

Ya veis que los Granny redondos eran para costumizar el capazo que uso para ir a la playa. ¿Qué os parece el resultado?

Me ha llevado mucho trabajo porque el cesto es grande y he tenido que hacer más grannys de la cuenta, pero finalmente lo he terminado.  

La idea y el patrón es de Anabelia Craft

1 comentari:

Descabdello ha dit...

Genial! No he fet mai grannies però potser m'hi animo i tot, si m'ha de quedar un cabàs tan bonic com aquest.

MiniCactus

Em van regalar una planteta però com que la jardinaria no és el meu fort, se'm va morir, així que he decidit reciclar el test i apr...