dimecres, 9 d’agost del 2017

Projecte d'estiu / Summer project: tadah!


He estat uns dies de vacances i no he actualitzat el blog, però no us penseu que he deixat el meu projecte d'estiu de banda. Ja l'he acabat i avui us ensenyo el resultat. Tadah!!!

Ja veieu que els grannys rodons eren per costumitzar el cabàs que faig servir per anar a la platja. Què us sembla el resultat?

M'ha portat molta feina perquè el cistell és gros i he hagut de fer més grannys del compte, però finalment ho he acabat. 

La idea i el patró és d'Anabelia Craft


He estado unos días de vacaciones y no he actualizado el blog, pero no penséis que he dejado mi proyecto de verano de lado. Ya lo he terminado y hoy os enseño el resultado. Tadah !!!

Ya veis que los Granny redondos eran para costumizar el capazo que uso para ir a la playa. ¿Qué os parece el resultado?

Me ha llevado mucho trabajo porque el cesto es grande y he tenido que hacer más grannys de la cuenta, pero finalmente lo he terminado.  

La idea y el patrón es de Anabelia Craft

1 comentari:

Descabdello ha dit...

Genial! No he fet mai grannies però potser m'hi animo i tot, si m'ha de quedar un cabàs tan bonic com aquest.

Invocant la primavera / Invocando la primavera

Encara fa fred, però els dies es comencen a allargar i ja comencem a tenir ganes de sentir la primavera. Jo m'he adelantat i ja m'he...