dijous, 18 de gener del 2018

Elefants grocs


Aquest elefant va ser un d'aquells projectes impulsius. Vaig trobar el patró a Pinterest i el vaig fer al moment. No és exactament un amigurumi, perquè es fa teixint en pla, primer una cara i després l'altra, i finalment es cus i s'aprofita per farcir per dins. Fàcil, ràpid i la mar de simpàtic.
//
Este elefante fue uno de esos proyectos impulsivos. Encontré el patrón en Pinterest y lo hice al momento. No es exactamente un amigurumi, porqué se hace tejiendo en plano, primero una cara y luego la otra, y finalmente se cose y se aprovecha para rellenar por dentro. Fácil, rápido y la mar de simpático.


1 comentari:

Descabdello ha dit...

Moníssim. No m'agrada gaire teixir en pla però és molt xulo.

Invocant la primavera / Invocando la primavera

Encara fa fred, però els dies es comencen a allargar i ja comencem a tenir ganes de sentir la primavera. Jo m'he adelantat i ja m'he...